GIMNAZIJA DINKA ŠIMUNOVIĆA U SINJU
Dinka Šimunovića 10.
21230 Sinj
Klasa: 400-01/12-01/5
Ur.broj: 2175-31-01-12-1
Sinj, 09. svibnja 2012.
Na temelju članka 3. Zakona o fiskalnoj odgovornosti i (NN 139/10) i članka 1. Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11) ravnatelj Gimnazije Dinka Šimunovića u Sinju donosi:
PROCEDURU
STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA
Članak 1.
Ovim aktom propisuje se procedura stvaranja ugovornih obveza, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava, i sve druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad škole i obavljanje odgojno obrazovne djelatnosti u Gimnaziji Dinka Šimunovića u Sinju (u daljnjem tekstu Škola), osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije.
Članak 2.
Iskazivanje potrebe za pokretanje postupka ugovaranja nabave roba i usluga, iz djelokruga svoga rada, mogu predložiti svi zaposlenici u Školi, stručna tijela u Školi i Školski odbor, osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije. Iskazivanje potrebe vrši se ispunjavanjem narudžbenice ili nacrtom ugovora. Ravnatelj Škole pokreće postupak ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza koje obvezuju Školu.
Članak 3.
Voditelj računovodstva u suradnji s ravnateljem Škole u roku dva (2) dana od zaprimanja prijedloga provjerava je li prijedlog u skladu s financijskim planom i jesu li financijska sredstva za nabavu dostupna. Stavljanjem svog potpisa (parafa) na prijedlog nabave ravnatelj potvrđuje usklađenost s planom i dostupnost sredstava.
Članak 4.
Nakon što ravnatelj ili osoba koju je ravnatelj ovlastio utvrdi kako je predložena ugovorna obveza u skladu sa važećim financijskim planom i planom javne nabave Škole, ravnatelj donosi odluku o pokretanju nabave odnosno ugovaranju ugovorne obveze.
Članak 5.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga ne podliježe postupku javne nabave male ili velike vrijednosti, u skladu sa zakonskim pretpostavkama Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11) već se radi o bagatelnoj ili nekoj drugoj vrsti nabave, tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
STVARANJE UGOVORNIH OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
|
R. broj
|
AKTIVNOST
|
ODGOVORNOST
|
DOKUMENT
|
ROK
|
1.
|
Prijedlog za nabavu robe / korištenje usluga / radove
|
Prijedlog daju:
Nasravnici, spremačice, domar, i ostali radnici Škole nositelji pojedinih poslova i aktivnosti, putem tajništva
|
Obrazac prijedloga s opisom potrebne robe/
|
Tijekom godine
|
2.
|
Provjera je li prijedlog u skladu s financijskim planom/proračunom
i planom javne nabave
|
Zaposlenik na poslovima za financije
|
Ako DA – odobrenje sklapanja ugovora/narudžbe
Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za sklapanje ugovora/narudžbe
|
3 dana od zaprimanja prijedloga
|
3.
|
Sklapanje ugovora/narudžba
|
Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti
|
Ugovor/narudžba
|
Ne duže od 30 dana od dana odobrenja od zaposlenika na poslovima za financije
|
|
|
|
|
|
|
Članak 6.
Ukoliko postupak nabave roba i usluga podliježe postupku javne nabave, odnosno ispunjene su zakonske pretpostavke za provođenje procedure propisane Zakonom o javnoj nabavi
(NN 90./11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:
STVARANJE UGOVORNIH OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE
|
R. broj
|
AKTIVNOST
|
ODGOVORNOST
|
DOKUMENT
|
ROK
|
1.
|
Prijedlog za nabavu robe/
korištenje usluga/
radovi
|
Zaposlenici nositelji pojedinih poslova i aktivnosti.
|
Prijedlog s opisom potrebne robe/usluga/radova i okvirnom cijenom
|
Mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave (prema Zakonu o proračunu svibanj/lipanj,
u praksi srpanj/kolovoz)
moguće i tijekom godine za plan nabave za sljedeću godinu
|
2.
|
Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/usluga/radova
|
Ako proces nije centraliziran na razini osnivača - jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave tada ovlašteni predstavnici naručitelja- nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem škole. Moguće je angažirati vanjskog stručnjaka.
|
Tehnička i natječajna dokumentacija
|
30 dana prije pokretanja postupka javne nabave
|
3.
|
Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan.
|
Ravnatelj i voditelj/ica računovodstva.
|
Financijski plan.
|
Rujan - prosinac
|
4.
|
Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave
|
Ovlašteni predstavnici naručitelja.
Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom.
|
Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom
|
Tijekom godine
|
5.
|
Provjera je li prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom.
|
Ravnatelj i voditelj/ica računovodstva
|
Odobrenje za pokretanje postupka
|
2 dana od zaprimanja prijedloga
|
6.
|
Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi
|
Ravnatelj ili osoba koju ovlasti ravnatelj
|
Pokreće postupak javne nabave
|
Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave
|
8.
|
Pokretanje postupka javne nabave
|
Ravnatelj
|
Objava natječaja
|
Tijekom godine
|
Ova procedura dostupna je svim zaposlenicima Škole na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.
Ravnatelj:
Marko Duvnjak, prof.