2012-05-21 10:07:20

Procedura stvaranja ugovornih obveza

 

GIMNAZIJA DINKA ŠIMUNOVIĆA U SINJU

Dinka Šimunovića 10.

21230 Sinj

Klasa: 400-01/12-01/5                                                                                                

Ur.broj: 2175-31-01-12-1                                                                              

 

Sinj, 09. svibnja 2012.

 

 

Na temelju članka 3. Zakona o fiskalnoj odgovornosti i (NN 139/10) i članka 1. Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti (NN 78/11) ravnatelj Gimnazije Dinka Šimunovića u Sinju donosi:

 

 

PROCEDURU

STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA  

 

 

Članak 1.

 

Ovim aktom propisuje se procedura stvaranja ugovornih obveza, odnosno nabava roba i usluga, javna nabava, i sve druge ugovorne obveze koje su potrebne za redovan rad škole i obavljanje odgojno obrazovne djelatnosti u Gimnaziji Dinka Šimunovića u Sinju (u daljnjem tekstu Škola), osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije.

 

Članak 2.

 

Iskazivanje potrebe za pokretanje postupka ugovaranja nabave roba i usluga, iz djelokruga svoga rada, mogu predložiti svi zaposlenici u Školi, stručna tijela u Školi i Školski odbor, osim ako posebnim propisom ili Statutom škole nije uređeno drugačije. Iskazivanje potrebe vrši se ispunjavanjem narudžbenice ili nacrtom ugovora. Ravnatelj Škole pokreće postupak ugovaranja i stvaranja ugovornih obveza koje obvezuju Školu.

 

Članak 3.

 

Voditelj računovodstva  u suradnji s ravnateljem Škole u roku dva (2) dana od zaprimanja prijedloga provjerava je li prijedlog u skladu s financijskim planom i jesu li financijska sredstva za nabavu dostupna. Stavljanjem svog potpisa (parafa) na prijedlog nabave ravnatelj potvrđuje usklađenost s planom i dostupnost sredstava.

 

Članak 4.

 

Nakon što ravnatelj ili osoba koju je ravnatelj ovlastio utvrdi kako je predložena ugovorna obveza u skladu sa važećim financijskim planom i planom javne nabave Škole, ravnatelj donosi odluku o pokretanju nabave odnosno ugovaranju ugovorne obveze.

 

Članak 5.

 

Ukoliko postupak nabave roba i usluga ne podliježe postupku javne nabave male ili velike vrijednosti, u skladu sa zakonskim pretpostavkama Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11) već se radi o bagatelnoj ili nekoj drugoj vrsti nabave, tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:

 

 

STVARANJE UGOVORNIH OBVEZA ZA KOJE NIJE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE

R. broj

AKTIVNOST

ODGOVORNOST

DOKUMENT

ROK

1.

Prijedlog za nabavu robe / korištenje usluga / radove

 

Prijedlog daju:

Nasravnici, spremačice, domar, i ostali radnici Škole nositelji pojedinih poslova i aktivnosti, putem tajništva 

Obrazac prijedloga s opisom potrebne robe/

Tijekom godine

2.

Provjera je li prijedlog u skladu s financijskim planom/proračunom

i planom javne nabave

Zaposlenik na poslovima za financije

Ako DA – odobrenje sklapanja ugovora/narudžbe

Ako NE – negativan odgovor na prijedlog za sklapanje ugovora/narudžbe

3 dana od zaprimanja prijedloga

3.

Sklapanje ugovora/narudžba

Ravnatelj ili osoba koju on ovlasti

Ugovor/narudžba

Ne duže od 30 dana od dana odobrenja od zaposlenika na poslovima za financije

           

 

 

 

Članak 6.

 

Ukoliko postupak nabave roba i usluga podliježe postupku javne nabave, odnosno ispunjene su zakonske pretpostavke za provođenje procedure propisane Zakonom o javnoj nabavi

(NN 90./11.) tada se stvaranje obveza provodi po sljedećoj proceduri:

 

 

 

STVARANJE UGOVORNIH OBVEZA ZA KOJE JE POTREBNA PROCEDURA JAVNE NABAVE

R. broj

AKTIVNOST

ODGOVORNOST

DOKUMENT

ROK

1.

Prijedlog za nabavu robe/

korištenje usluga/

radovi

 

Zaposlenici nositelji pojedinih poslova i aktivnosti.

 

Prijedlog s opisom potrebne robe/usluga/radova i okvirnom cijenom

Mjesec dana prije pripreme godišnjeg plana nabave (prema Zakonu o proračunu svibanj/lipanj,

u praksi srpanj/kolovoz)

moguće i tijekom godine za plan nabave za sljedeću godinu

2.

Priprema tehničke i natječajne dokumentacije za nabavu opreme/usluga/radova

Ako proces nije centraliziran na razini osnivača - jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave tada ovlašteni predstavnici naručitelja- nositelji pojedinih poslova i aktivnosti u suradnji s ravnateljem škole. Moguće je angažirati vanjskog stručnjaka.

 

Tehnička i natječajna dokumentacija

30 dana prije pokretanja postupka javne nabave

3.

Uključivanje stavki iz plana nabave u financijski plan.

Ravnatelj i voditelj/ica računovodstva.

Financijski plan.

Rujan - prosinac

4.

Prijedlog za pokretanje postupka javne nabave

Ovlašteni predstavnici naručitelja.

Ravnatelj preispituje stvarnu potrebu za predmetom.

Dopis s prijedlogom te tehničkom i natječajnom dokumentacijom

Tijekom godine

5.

Provjera je li prijedlog u skladu s donesenim planom nabave i financijskim planom.

Ravnatelj i voditelj/ica računovodstva

Odobrenje za pokretanje postupka

2 dana od zaprimanja prijedloga

6.

Provjera je li tehnička i natječajna dokumentacija u skladu s propisima o javnoj nabavi

Ravnatelj ili osoba koju ovlasti ravnatelj

Pokreće postupak javne nabave

 

Najviše 30 dana od zaprimanja prijedloga za pokretanje postupka javne nabave

8.

Pokretanje postupka javne nabave

Ravnatelj

Objava natječaja

Tijekom godine

 

Ova procedura dostupna je svim zaposlenicima Škole na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole.

 

    Ravnatelj:    

 

                                                                                                Marko Duvnjak, prof.

 


Gimnazija Dinka Šimunovića u Sinju